Často kladené otázky
Objednávky
Můžu sledovat, kde se nachází moje objednávka?
Ano! Hned po tom, jak je objednávka poslána dostane každý klient emailem číslo zásilky a pokyny ke sledování. Při výskytu jakýchkoliv dotazů ohledně sledování prosím kontaktujte info@chateauhome.cz
Můžu svojí objednávku zrušit?
Objednávka lze být zrušena, nebo upravena, pokud platba nebyla zpracována. Po zpracování platby objednávku nelze upravit nebo zrušit. Prosím ihned kontaktujte zákaznický servis na info@chateauhome.cz.
Přišlo mi poškozené zboží. Co teď?
Moc se omlouváme. Prosím pošlete nám email na info@chateauhome.cz s fotografickou přílohou poškozeného zboží. O zbytek se postaráme my!
Co když se mi líbí produkt, který je momentálně vyprodaný?
Můžete se přihlásit k našemu systému oznámení o naskladnění! Stačí jen najít vyprodaný produkt a vyplnit formulář po kliknutí tlačítka 'oznámit o naskladnění'.
Doručení
Za jak dlouho po objednání bude moje objednávka poslána?
Náš tým se vždy snaží vyřídit vše objednávky do 3 pracovních dnů po potvrzení platby.
Je CHATEAU Home zodpovědný za ztracené zásilky?
Při ztrátě zásilky při doručení se snažíme naším klientům pomoct jak můžeme. Po potvrzení doručení nejsme za zásilky zodpovědní. Po doručení zboží nemůžeme ručit za ztracené nebo odcizené zásilky.
Vrácení zboží
Jak dlouho trvá zpracování vrácení?
Po doručení a inspekci zboží je vrácení zpracováno do 7 pracovních dnů. Hned po zpracování dostane klient oznámení emailem. Doba přičtení platby k účtu klienta záleží na bance nebo platebním agentu.
Newsletter
Jak se můžu odhlásit od newsletteru?
Odhlásit se od našeho newsletteru můžete kdyloviv kliknutím na tlačítko 'odhlásit' ve spodní části emailu.